اخبار

همکاری مرکز نوآوری و فناری سروینو در برگزاری رویداد بین‌المللی پازل‌دِی ۲۰۲۴ هاروارد در ایران

رویداد بین‌المللی پازل‌دِی ۲۰۲۴ هاروارد در ایران در روز جمعه 17 فروردین ماه برگزار می شود که یکی از مراکزی که علاقه مندان میتوانند برای شرکت در آن حضور پیدا کنند مرکز نوآوری و فناوری سروینو خواهد بود.

رویداد بین‌المللی پازل‌دی ۲۰۲۴ رویدادی چهار روزه است که مثل سال‌های گذشته، توسط تیم سی‌اس‌فیفتی ایران و زیر نظر سی‌اس‌فیفتی هاروارد در کشور ایران برگزار می‌شود. این رویداد بصورت آنلاین و حضوری با صدها شرکت کننده از سر تا سر کشور در شهر های مختلف برگزار خواهد شد، همزمان با جهان!

در رویداد پازل‌دی شرکت کنندگان بصورت گروهی یا انفرادی، معما‌هایی را که از هاروارد ارسال شده است را حل خواهند کرد. موضوع این معما ها صرفا درباره برنامه‌نویسی نیست و عمومی هستند به‌طوری که هرکسی می‌تواند شرکت کند. در پایان اگر تعداد مشخصی از معماها را درست حل کرده باشید، سرتیفیکیت موفقیت در این رویداد را از سی‌اس‌فیفتی هاروارد دریافت خواهید کرد.

معما ها به انگلیسی هستند و برای شرکت در رویداد نیاز است که دانش متوسطی از انگلیسی داشته باشید.

هدف از برگزاری این رویداد پرورش توانایی حل مسئله، شبکه سازی و انتقال این پیام است که بخش بزرگی از علوم کامپیوتر در مهارت حل مسئله خلاصه می‌شود، نه کد زدن.

حال امسال قرار بر این است تا به کمک تیم های برگزارکننده در شهر های مختلف، این اتفاق بزرگ را برای اولین بار در سطح کشور رقم بزنیم!

لینک ثبت نام

https://evand.com/events/puzzleday2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *