اخبار, نشریه سرو ماندگار

دکتر محمد سعید شریفان رئیس مرکز نوآوری و فناوری بانک رفاه در گفتگو با سروماندگار: افق روشن مرکز نوآوری و فناوری سروینو در اکوسیستم نوآوری

 

محمدسعید شریفان رئیس مرکز نوآوری بانک رفاه

شرکت نفت و گاز سرو سابقه طولانی و کارنامه‌ای درخشان در حوزه‌های نفت، گاز، پتروشیمی و به ویژه صنعت فولاد دارد. نوآوری‌های مرکز نوآوری و فناوری سروینو که ذیل این شرکت دانش بنیان بزرگ فعالیت می‌کند، می‌تواند هم زبانزد باشد و هم مورد استفاده صنعتگران داخل کشور قرار بگیرد. همچنین خلق نوآوری در سروینو این قابلیت را دارد که به صنایع خارج از کشور صادر شود. امیدواریم بتوانیم از طریق مرکز نوآوری بانک رفاه، همکاری نزدیک و صمیمانه‌ای با مرکز نوآوری و فناوری سروینو داشته باشیم. بانک رفاه این توانایی را دارد که که از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه این مرکز بهرمند شود. در آینده زمینه همکاری میان دو مجموعه به گونه‌ای مطلوب و مناسبی فراهم خواهد شد و ما از این زمینه استفاده شایانی را خواهیم کرد.

سروینو؛ از قلم تا تصویر در خدمت اکوسیستم نوآوری

با توجه به سابقه فعالیت شرکت و نفت گاز و دریافت جایزه دانش بنیان در سال گذشته، مرکز نوآوری و فناوری سروینو نقش مهمی را در زمینه ایجاد کسب و کارهای نو، سکوهای نوآوری‌های جدید دانش بنیان ایفا خواهد کرد. ظرفیت‌های بسیار خوبی هم در این مرکز وجود دارد. همکاران ما در حوزه شرکت‌های فناور و افرادی که نوآور هستند و گروه‌های استارتاپی را تشکیل دادند، می‌توانند از ظرفیت‌های این مرکز استفاده کنند. مسلماً بحث‌هایی که در حوزه فضای کار اشتراکی وجود دارد، می‌توانند از این امکانات استفاده کنند. زیرساخت‌های موجود در این مرکز اعم از استودیو بسیار خوبی که در اینجا وجود دارد و می‌تواند در ضبط برنامه‌های تخصصی اکوسیستم نوآوری کمک کند.

حمایت و هم افزایی مرکز نوآوری بانک رفاه از مرکز سروینو

از مدیران این مجموعه و احسان ابراهیمی، مدیر اجرایی سروینو تشکر و قدردانی می‌کنم. امیدوارم اشاعه علم در حوزه نوآوری توسط این مرکز به  ارتباط خوب و هم افزایی که با مراکز نوآوری دیگر منجر شود. خوشبختانه این موارد در لیست اقدامات سروینو قرار دارد و از برنامه‌های بسیار خوب و استراتژیک مرکز است. همچنین با مدیر اجرایی مجموعه مذاکرات خیلی خوبی انجام شد. ما به عنوان یکی از مراکز نوآوری حمایت همه جانبه خودمان را از آنها به عمل خواهیم آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *