اخبار, بلاگ

معرفی مرکز نوآوری شرکت جانسون متی

مرکز نوآوری جانسون متی

جزئیات پروژه

واقع در محله آکسفوردشایر به متراژ 500 متر مربع

مرکز نوآوری جانسون متی یک آزمایشگاه تحقیقاتی و ساختمان نمایشگاهی جدید در پردیس علم و فناوری این شرکت در شهر ریدینگ در غرب لندن واقع شده است.  جانسون متی به عنوان پیشرو در زمینه مواد شیمیایی و فناوری‌های پایدار با هدف فعالیت در حوزه علوم پیشرفته و ایجاد راه‌حل‌های پایدار نوآورانه برای مسائل پیچیده جهانی اقدام به تاسیس این مرکز نوآوری کرده است.

طراحی معماری و مهندسی ساخت ساختمان اصلی مرکز نوآوری شرکت جانسون متی از هندسه  هیپربولیک یا هلزونی الهام گرفته شده است. این مرکز مخروطی شکل به واسطه هندسه خاصی که در ساخت آن انجام شده است باعث بهبود در جریان هوا می شود.

مرکز نوآوری جانسون متی در سه بخش تقسیم می شود. طبق زیر همکف شامل آزمایشگاه‌های تخصصی است که محققین فعال رد این مرکز به انجام تحقیق و آزمایش بر روی تکنولوژی، مواد اولیه، تجهیزات، و کاتالیست های نوینی است که از طرف جانسون متی به بازار عرضه می شود طبقه همکف دارای فضاهای کاری و فضاهای اشتراکی بوده که در اختیار تیم های تحقیقاتی و استارت آپی قرار می گیرد. است. یک نمایشگاه اختصاصی از دستاوردهای این مرکز در طبقه فوقانی قرار گرفته است که ب محصولات نوآورانه جانسون متی را شامل می شود.

در هاب نوآوری JM یک مرکز نوآوری مشتری یا  Customer Innovation Centre (CIC) فعالیت داشته که مشتریان و شرکای آینده را در پروژه های خود برای ارتقاء تکنولوژی و محصولات خود به صورت الهام بخش شریک می کند. همچنین آزمایشگاه نوآوری در حوزه پایداری مسائل محیط زیستی و حفاظت از محیط زیست (ESIL) نیز فعالیت دارد که در پی ایجاد یک اکوسیستم پویا و پایدار در حوزه مسائل زیست محیطی و توجه به سوخت های هیدروژنی و جایگزینی با سوخت های فسیلی است.

JM با شعار اشتراک گذاری علم، فناوری و تخصص با مشتریان و شرکای خود برای جهانی سالم‌تر در تلاش برای برندسازی از طریق مرکز نوآوری خود است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *